Interpelacje i zapytania radnych
Zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym , która w art. 24 ust. 3 – 7 stanowi, że:
3. W sprawach dotyczących gminy radni mogą kierować interpelacje i zapytania do wójta.
4. Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy. Interpelacja powinna zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niej pytania.
5. Zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Przepis ust. 4 zdanie drugie stosuje się odpowiednio.
6. Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie wójtowi. Wójt, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania.
7. Treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi podawana jest do publicznej wiadomości poprzez niezwłoczną publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy, oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty.
Treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi:
IX kadencja Rady Gminy Mała Wieś w latach 2024 - 2029.
Interpelacja Nr 1/2024
VIII kadencja Rady Gminy Mała Wieś w latach 2018 - 2023.
Interpelacja Nr 1/2023
Interpelacja Nr 1/2022
Interpelacja radnej Aldony Biłyk złożona dnia 8 czerwca 2022 r.
Odpowiedź na interpelację radnej Aldony Biłyk z dnia 21 czerwca 2022 r.
Interpelacja radnej Aldony Biłyk złożona dnia 8 czerwca 2022 r.
Odpowiedź na interpelację radnej Aldony Biłyk z dnia 21 czerwca 2022 r.
Interpelacja Nr 1/2021
Interpelacja nr 1/2020
Odpowiedź na interpelację radnego Krzysztofa Mirosława Dębskiego z dnia 13.03.2020 r.Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Nowakowska Krystyna
- Data udostępnienia w BIP: 2020-03-20 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Szczypińska Gabriela
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-29 09:28:43
- Liczba odsłon: 5412
- Historia dokumentu: