Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 8/A/2008
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia p.n. „Przebudowa drogi gminnej relacji Chylin - Zakrzewo, nr 312424 gm. Mała Wieś”
3. Znak sprawy PPR 7624/1-1/08
4. Data złożenia 2008-01-08
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: "PROJDRÓG" L. Pietrzak; Siedziba: ul. Ułańska 2A/10,; Adres: 09-400 Płock; REGON: 141039412
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Urząd Gminy Mała Wieś; Siedziba: ul. Kochanowskiego 1; Adres: 09-460 Mała Wieś; REGON: 000548324
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Gminy Mała Wieś; Ref. Planowania Przestrzenego, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Gminy; pok. 1; tel. 024 269 79 76
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Kaźmierczak Aleksandra
Data udostępnienia w BIP: 2008-01-14 10:59:06

[Liczba odsłon: 8851213]

przewiń do góry