Formularz B

Lp. Decyzje i postanowienia, wskazania lokalizacyjne
1. Numer wpisu 49/B/2008
Zakres przedmiotowy decyzji/postanowienia* decyzja zezwalajaca na usunięcie 2 szt. drzew (topola)rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2953W Mała Wieś - Główczyn w m. Mała Wieś
3. Znak sprawy PPR 7635 - 50/08
4. Data i miejsce wydania 2008-04-29
5. Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie* Nazwa podmiotu: Wójt Gminy Mała Wieś; Siedziba: ul. Kochanowskiego 1; Adres: 09-460 Mała Wieś; REGON: 000548324
6. Nazwa podmiotu, którego decyzja/postanowienie* dotyczy Nazwa podmiotu: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku; Siedziba: ul. Bielska 59; Adres: 09-400 Płock; REGON:
7. Numer wpisu wniosku dotyczącego decyzji/postanowienia*
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Gminy Mała Wieś; Ref. Planowania Przestrzenego, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Gminy; pok. 1; tel. 024 269 79 76
9. Informacja, czy decyzja/postanowienie* jest ostateczne oraz adnotacje o ewentualnym wstrzymaniu wykonania decyzji/postanowienia* lub o dokonanych w nich zmianach
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart dotyczących podmiotu, którego dotyczy decyzja/postanowienie* [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Kaźmierczak Aleksandra
Data udostępnienia w BIP: 2008-04-30 12:39:25

[Liczba odsłon: 8806900]

przewiń do góry