INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Konkursu na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych Święcicach
W wyniku
ogłoszonego naboru na
Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych
Święcicach, dokumenty złożył 1 kandydat:
- Anna Terebińska zam. Płock
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 0
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
/-/ Jadwiga Nowatkiewicz
Mała Wieś, 27.10.2016r
Wójt Gminy Mała Wieś,
ul. Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś
ogłasza konkurs na stanowisko:
KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W STARYCH ŚWIĘCICACH
Nazwa i adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach, Stare Święcice 22, 09-460 Mała Wieś.
1. Wymagania niezbędne
:
a) wykształcenie wyższe, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym; preferowane kierunki: pomoc społeczna lub pedagogika, psychologia, ekonomia, zarządzanie, administracja wraz z ukończeniem specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
b) co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej (należy przez to rozumieć okres zatrudnienia w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, których katalog zawarto w art. 6 pkt 5 u.p.s. oraz pracę w organizacjach pozarządowych działających w obszarze pomocy społecznej, oraz pracę w wydziale polityki społecznej urzędu wojewódzkiego) oraz półroczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
h) niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
i) znajomość regulacji prawnych, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- kodeksu pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
- rozporządzenia dotyczącego funkcjonowania środowiskowych domów samopomocy
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność planowania pracy i koordynacji działań,
b) umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi oraz umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania konfliktów,
c) umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie, kreatywność,
d) wysoka kultura osobista,
e) znajomość charakterystyki Gminy Mała Wieś,
f) doświadczenie w pozyskiwaniu środków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków finansowych Unii Europejskiej i krajowych,
g) biegła znajomość obsługi komputera,
h) posiadanie (lub możliwość uzyskania po zakwalifikowaniu do zatrudnienia) pracowniczej książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu czynności kierownika będzie należało w szczególności:
a) organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,
b) kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem ŚDS,
c) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,
d) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,
e) nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,
f) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników,
g) współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Małej Wsi w zakresie realizacji zadań ŚDS.
4. Warunki zatrudnienia na stanowisku.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, w budynku bezpieczne warunki pracy z występowaniem barier architektonicznych, praca w budynku zakładu oraz możliwe prowadzenie czynności poza zakładem, od dnia 01.11.2016r
5. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, ze zm.), wynosi 0 %
6. Wymagane dokumenty.
a) CV- Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: ”wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016, poz.922).
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania na stronie BIP Urzędu,
c) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
d) oświadczenie kandydata o następującej treści: ”oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
e) o świadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
f) kserokopie dyplomów oraz świadectw dokumentujących wykształcenie,
g) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
h) inne zaświadczenia dokumentujące posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne,
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym konkursem,
j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
k) kserokopia dowodu lub innego dokumentu, potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
l) własna koncepcja funkcjonowania i rozwoju placówki, uwzględniająca posiadane zasoby lokalowe, budżet, obsadę kadrową, współpracę z samorządem gminnym, instytucjami i środowiskiem lokalnym.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
a) Termin: 26.10.2016r Godz: 10 ºº
b) Sposób: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych Święcicach”
c) Miejsce:
- osobiście w godzinach pracy w sekretariacie Urzędu Gminy w Małej Wsi,
- listownie na adres (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy): Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś.
8. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi komisja, powołana przez Wójta Gminy, w dwóch etapach:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Informacje telefoniczne odnośnie naboru: 024 269 79 60
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wójt Gminy
/-/ Zygmunt Wojnarowski
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2016-10-12 09:43:03
- Informacja zaktualizowana przez: Grzelak Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-27 09:01:41
- Liczba odsłon: 8262
- Historia dokumentu: