Lista
kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze
na stanowisko urzędnicze
referent ds. kancelaryjnych
i organizacyjnych, promocji gminy,
obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy Mała Wieś
I. Ilość złożonych ofert: 2
II. Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 1
III. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
Ewa Grzelak, zam. Stare Święcice 28, gm. Mała Wieś
IV. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydat zostanie poinformowany pisemnie.
Mała Wieś, dnia 25.10.2012r.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Mirosław Banach
Urząd
Gminy Mała Wieś Mała Wieś, dnia 30
października 2012r.
ul. Jana Kochanowskiego 1
09-460 Mała Wieś
Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze: referent ds. kancelaryjnych i
organizacyjnych, promocji gminy, obsługi Biuletynu Informacji
Publicznej w Urzędzie Gminy Mała Wieś
Wójt Gminy Mała Wieś informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w
stanowisko została wybrana do zatrudnienia Pani Ewa Grzelak zamieszkała w m.
Stare Święcice gm. Mała Wieś.
Uzasadnienie:
Z Panią Ewą Grzelak, spełniającą wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu
na stanowisko urzędnicze : referent ds. kancelaryjnych i
organizacyjnych, promocji gminy, obsługi Biuletynu Informacji
Publicznej w Urzędzie Gminy Mała Wieś przeprowadzono rozmowę
kwalifikacyjną.
Kandydat oceniany był według następujących kryteriów: kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, przydatność do pracy na stanowisku : referent ds. kancelaryjnych i organizacyjnych, promocji gminy, obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy Mała Wieś.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Pani Ewa Grzelak przedstawiła koncepcję pracy na w/w stanowisku, w pełni zaspakajającą oczekiwania Pracodawcy.
Wójt Gminy Mała Wieś
Andrzej Barciński
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzelak Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-08 10:58:30
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-26 09:05:34
- Liczba odsłon: 7965
- Historia dokumentu: