Mała Wieś dn. 31.10.2012r.
OŚ 6220/5/12
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm)
Wójt Gminy Mała Wieś
zawiadamia, że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn: „Uruchomienie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji oraz punktu odzysku i zbierania odpadów – złomu.”.
Wnioskodawca: Pan Tomasz Grzelak zam. Węgrzynowo 11, gm. Mała Wieś
- został zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
W myśl art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm) strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Jednocześnie informuję, że Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku postanowieniem znak: ZNS.713-527-167/12.GB z dnia 03.08.2012r. zaopiniował pozytywnie przedsięwzięcie w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych, a Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie postanowieniem znak: WOOŚ-II.4242.276.2012.OŁ z dnia 29.10.2012r. uzgodnił realizacje przedsięwzięcia.
W związku z powyższym informuję, że z zebranym materiałem dowodowym w powyższej sprawie, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Małej Wsi, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, pok. nr 1 w godzinach urzędowania w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.
Otrzymują
Strony postępowania
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marciniak Elżbieta
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-31 11:47:12
- Informacja zaktualizowana przez: Marciniak Elżbieta
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-31 11:47:12
- Liczba odsłon: 6555
- Historia dokumentu: