INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
w Urzędzie Gminy Mała Wieś
na stanowisko
koordynator-specjalista ds. inwestycji, budownictwa, gospodarki mieszkaniowej
............................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Informujemy, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został/a/ wybrany/a Pan/Pani
: Barbara Dominikiewicz
...........................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkała
09-450 Wyszogród, ul. Klasztorna 29
...........................................................................
(miejsce zamieszkania)
Uzasadnienie:
W wyniku postępowania kwalifikacyjnego Pani Barbara Dominikiewicz spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. W procedurze naboru wykazała się dużą znajomością zagadnień związanych z tym stanowiskiem.
Wójt Gminy Mała Wieś
Andrzej Barciński
OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY MAŁA WIEŚ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego1, 09-460 Mała Wieś
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
koordynator-specjalista ds. inwestycji, budownictwa, gospodarki mieszkaniowej (niepełny wymiar czasu pracy – ½ etatu)
Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie polskiego obywatelstwa ,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
7) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa,
8) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
- Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie uprawnień budowlanych,
2) doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych,
3) wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym , prawo budowlane , zamówienia publiczne i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
4) doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do prowadzenia inwestycji budowlanych,
5) doświadczenie w zakresie organizacji i prowadzenia procesu inwestycyjnego,
organizacji i nadzoru robót budowlanych,
6) doświadczenie w prowadzeniu inwestycji dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej,
7) orientacja w zagadnieniach rozwoju Gminy Mała Wieś,
8) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) w zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi:
1) opracowywanie i aktualizowanie projektów wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
2) opracowywanie i aktualizowanie projektów zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, w tym zasady i kryteria wynajmowania lokali, których najem jest związany ze stosunkiem pracy z kierownikiem urzędu i kierownikami jednostek organizacyjnych, jeżeli w mieszkaniowym zasobie gminy wydzielono lokale przeznaczone na ten cel,
3) sprawozdawczość z zakresu zasobów mieszkaniowych,
4) inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów z przepisów szczególnych.
b) w zakresie inwestycji, budownictwa:
1) prowadzenie spraw związanych z planowaniem oraz realizacją inwestycji, modernizacją urządzeń technicznych, obiektów gminnych, z uzbrojeniem w infrastrukturę techniczną, realizacja przepisów ustawy prawo budowlane w odniesieniu do użytkowania i zarządzania obiektami będącymi własnością gminy,
2) przygotowanie materiałów dla potrzeb przeprowadzenia procedur przetargowych na inwestycje i prace modernizacyjne,
3) kierowanie i nadzór nad należytym przebiegiem realizacji inwestycji,
4) współpraca ze stanowiskiem do spraw zamówień publicznych w zakresie przygotowania SIWZ,
5) udział w pracach komisji przetargowych i odbiorowych,
6) kontrola terminowości wykonania robót w stosunku do przedstawionych harmonogramów,
7) inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów szczególnych w zakresie inwestycji, prawa budowlanego,
8) współpraca z organami administracji rządowej w zakresie nadzoru budowlanego,
9) wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) życiorys – curriculum vitae ( z podaniem telefonu kontaktowego),
3) kwestionariusz osobowy
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Wymogi formalne:
1) złożenie wymaganych dokumentów,
2) spełnienie wymogów związanych ze stanowiskiem określonych w punktach I i II.
Ważne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 za zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicz: koordynator-specjalista ds. inwestycji, budownictwa, gospodarki mieszkaniowej” do dnia 24 czerwca 2013 roku, w siedzibie Urzędu Gminy Mała Wieś, przy ulicy Jana Kochanowskiego 1, pokój nr 7- sekretariat, do godz. 15.00 lub drogą pocztową na adres urzędu. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych pocztą – decyduje data stempla pocztowego. .
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej gminy pod adresem: www.malawies.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokóle z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.
VI. Informacje uzupełniające:
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mała Wieś w m-cu maj 2013r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz Gminy Mała Wieś, tel. 24 2697964 lub osobiście w pokoju nr 10 w godzinach pracy Urzędu.
Mała Wieś, dnia 10 czerwca 2013r.
Wójt Gminy Mała Wieś
Andrzej Barciński
Załączniki:
2.
Oświadczenie o korzystaniu z praw publicznych
3.
Oświadczenie o niekarnalności
4.
Oświadczenie o obywatelstwie
5. Oświadczenie o stanie zdrowia
6.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-10 11:18:33
- Informacja zaktualizowana przez: Grzelak Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-28 11:56:15
- Liczba odsłon: 8421
- Historia dokumentu: