OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY MAŁA WIEŚ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego1, 09-460 Mała Wieś
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
referent ds. księgowości podatkowej w Referacie Planowania i Finansów (PF)
I. Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie polskiego obywatelstwa ,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
7) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa,
8) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
- Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych,
2) wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym , finansach publicznych i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
3) orientacja w zagadnieniach rozwoju Gminy Mała Wieś,
4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań stanowiska ds. księgowości podatkowej należy:
a) prowadzenie dokumentacji księgowej zobowiązań podatkowych od osób fizycznych i osób prawnych:
- podatku rolnego,
- podatku leśnego,
- podatku od nieruchomości,
- podatku od środków transportowych,
b) prowadzenie dokumentacji i ewidencji dochodów z najmu i dzierżawy majątku gminy,
c) rozliczanie sołtysów z zainkasowanych wpłat,
d) sporządzanie wynagrodzeń dla sołtysów za inkaso podatków i opłat lokalnych, rozliczanie podatku dochodowego,
e) pobór i dochodzenie zobowiązań podatkowych – egzekucja należności pieniężnych,
f) sporządzanie informacji z realizacji podatków i opłat lokalnych oraz z wpływów majątku gminy,
g) wystawianie faktur VAT na usługi najmu ,wynajmu i dzierżawy majątku gminy,
h) sporządzanie dziennych zestawień sprzedaży w zakresie prowadzonych usług,
i) prowadzenie prawidłowej ewidencji przypisów ,odpisów ,wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i opłat,
j) kontrola terminowej wpłaty należności przez podatników i inkasentów,
k) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych ,takich jak upomnienia ,tytuły wykonawcze,
l) sporządzanie sprawozdań z realizacji podatków i opłat wg klasyfikacji dochodów,
m) ustalenie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,
n) kasowa obsługi urzędu w czasie nieobecności kasjera,
o) opracowywanie wymaganych ocen ,analiz i informacji z realizacji powierzonych zadań,
p) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej ustawą,
q) zastępstwo pracownika ds. podatków i opłat w czasie jego nieobecności,
r) wykonywanie innych poleceń zleconych przez Skarbnika Gminy.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) życiorys – curriculum vitae ( z podaniem telefonu kontaktowego),
3) kwestionariusz osobowy
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Wymogi formalne:
1) złożenie wymaganych dokumentów,
2) spełnienie wymogów związanych ze stanowiskiem określonych w punktach I i II.
Ważne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicz: referent ds. księgowości podatkowej ” do dnia 26 sierpnia 2013 roku , w siedzibie Urzędu Gminy Mała Wieś, przy ulicy Jana Kochanowskiego 1, pokój nr 7- sekretariat, do godz. 15.00 lub drogą pocztową na adres urzędu. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych pocztą – decyduje data stempla pocztowego. .
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej gminy pod adresem: www.malawies.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokóle z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.
VI. Informacje uzupełniające:
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mała Wieś w m-cu lipiec 2013r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz Gminy Mała Wieś, tel. 24 2697964 lub osobiście w pokoju nr 10 w godzinach pracy Urzędu.
Mała Wieś, dnia 09 sierpień 2013r.
Wójt Gminy Mała Wieś
Andrzej Barciński
Załączniki:
2.
Oświadczenie o korzystaniu z praw publicznych
3.
Oświadczenie o niekarnalności
4.
Oświadczenie o obywatelstwie
5. Oświadczenie o stanie zdrowia
6.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzelak Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-09 08:47:42
- Informacja zaktualizowana przez: Grzelak Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-30 09:34:15
- Liczba odsłon: 7221
- Historia dokumentu: