OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY MAŁA WIEŚ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego1, 09-460 Mała Wieś
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
referent ds. gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska
I. Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie polskiego obywatelstwa ,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
7) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa,
8) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
- Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych,
2) wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym , planowania przestrzennego i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
3) orientacja w zagadnieniach rozwoju Gminy Mała Wieś,
4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań stanowiska ds. gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska należy:
a)przygotowywanie niezbędnych materiałów do opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
b)podejmowanie czynności w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian oraz nadzór nad realizacją ustaleń planów,
c)udostępnianie miejscowego planu zagospodarowania do wglądu, wydawanie wypisów i wyrysów z planów,
d)prowadzenie aktualizowanego rejestru planów zagospodarowania przestrzennego, przechowywanie oryginałów tych planów oraz materiałów z tym związanych,
e)prowadzenie analizy wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego, dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy
f)prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
g)przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć,
h) dokonywanie uzgodnień usytuowania projektowanych sieci technicznego uzbrojenia terenu,
i)współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru urbanistyczno-technicznego i budowlanego,
j)realizacja zadań wynikających z zawartych porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego,
k)wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w planie zagospodarowania przestrzennego
l) wydawanie opinii urbanistycznych dla obiektów nie wymagających pozwolenia na budowę
ł) wydawanie opinii w formie postanowienia dotyczących podziału działek,
m) prowadzenie spraw związanych z opłatą adiacencką i planistyczną,
n) inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów szczególnych;
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) życiorys – curriculum vitae ( z podaniem telefonu kontaktowego),
3) kwestionariusz osobowy
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Wymogi formalne:
1) złożenie wymaganych dokumentów,
2) spełnienie wymogów związanych ze stanowiskiem określonych w punktach I i II.
Ważne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicz: referent ds.gospodarki przestrzennej i ochrony środowisk''
do dnia 16 września 2013 roku , w siedzibie Urzędu Gminy Mała Wieś, przy ulicy Jana Kochanowskiego 1, pokój nr 7- sekretariat, do godz. 15.00 lub drogą pocztową na adres urzędu. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych pocztą – decyduje data stempla pocztowego. .
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej gminy pod adresem: www.malawies.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokóle z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.
VI. Informacje uzupełniające:
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mała Wieś w m-cu sierpień 2013r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz Gminy Mała Wieś, tel. 24 2697964 lub osobiście w pokoju nr 10 w godzinach pracy Urzędu.
Mała Wieś, dnia 03 wrzesień 2013r.
Wójt Gminy Mała Wieś
Andrzej Barciński
Załączniki:
2.
Oświadczenie o korzystaniu z praw publicznych
3.
Oświadczenie o niekarnalności
4.
Oświadczenie o obywatelstwie
5. Oświadczenie o stanie zdrowia
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzelak Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2013-09-03 09:58:14
- Informacja zaktualizowana przez: Grzelak Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-25 07:58:33
- Liczba odsłon: 8679
- Historia dokumentu: