OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY MAŁA WIEŚ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego1, 09-460 Mała Wieś
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
do spraw zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych, ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych
- Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe lub ukończony kurs o kierunku związanym z zakresem zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku,
6) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
7) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
- Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej roczny staż pracy,
2) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
3) udział w szkoleniach z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych:
1) opracowywanie rocznych wytycznych oraz planów zasadniczych przedsięwzięć w zakresie zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz pozamilitarnych przygotowań obronnych,
2) organizowanie i prowadzenie działalności szkoleniowej i popularyzatorskiej w zakresie realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego;
3) planowanie i prowadzenie kontroli realizacji zadań zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz pozamilitarnych przygotowań obronnych w jednostkach podległych i nadzorowanych przez Wójta
4) opracowywanie, uzgadnianie i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych gminy , a w szczególności:
a) Planu Operacyjnego funkcjonowania gminy oraz stosowanych programów obronnych;
b) projektu regulaminu organizacyjnego urzędu gminy na czas wojny oraz projektu zarządzenia Wójta, wprowadzającego w/w regulamin w życie,
c) Dokumentacji Stałego Dyżuru
d) organizowania i przygotowania Stanowiska Kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,
e) planu przygotowań służby zdrowia gminy na potrzeby obronne,
5) opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentów zapewniających sprawne wykonywanie zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej,
6) realizowanie zadań związanych z nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju,
7) opracowywanie dokumentacji oraz realizowanie przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej,
8) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
9) opracowywanie, uzgadnianie i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, w tym;
a) Planu Obrony Cywilnej Gminy
b) Planu Ochrony zabytków Gminy na wypadek konfliktu zbrojnego
c) Planu Reagowania Kryzysowego
d) Planu Pracy Gminnego Zespołu Reagowania
10) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Gminnego Zespołu Reagowania oraz dokumentowanie jego działania,
11) organizowanie funkcjonowania Gminnego Centrum Reagowania,
12) tworzenie, ewidencjonowanie i przygotowanie do działań formacji obrony cywilnej,
13) przygotowywanie i organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze gminy (miasta)
14) zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany sprzętu OC, utrzymywanie sprzętu OC w pełnej sprawności technicznej,
15) monitorowanie możliwości wystąpienia zagrożeń dla ludności gminy i środowiska, bieżące analizowanie zagrożeń, a także doskonalenie metod ich rozpoznawania i zapobiegania im,
16) przygotowanie i zabezpieczenie działania Systemu Wykrywania i Alarmowania ludności oraz systemu łączności radiotelefonicznej zarządzania wojewody,
17) przygotowanie i zapewnienie funkcjonowania budowli ochronnych, urządzeń specjalnych oraz obiektów i urządzeń zapewniających warunki niezbędne do przetrwania (woda, ciepło),
18) planowanie i zapewnienie ochrony płodów rolnych, zwierząt gospodarskich, produktów żywnościowych i pasz oraz ujęć wody i urządzeń wodnych na wypadek zagrożenia,
19) opracowanie i aktualizacja gminnego planu operacyjnego bezpośredniej ochrony przed powodzią
b) Z zakresu ochrony informacji niejawnych:
1) pełnienie funkcji p ełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych , do którego zakresu działania należy zapewnienie przestrzegania i stosowanie przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych w urzędzie, a w szczególności:
- organizowanie ochrony informacji niejawnych,
- klasyfikacja informacji niejawnych,
- udostępnianie informacji niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- opracowywanie planu ochrony jednostki organizacyjnej i nadzorowanie jego realizacji,
szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych według zasad określonych w ustawie,
- współpraca z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa,
- podejmowanie działań zmierzających do wyjaśnienia okoliczności naruszania przepisów o ochronie informacji niejawnych, ewidencjonowanie, przechowywanie, przetwarzanie i udostępnianie danych uzyskiwanych w związku z prowadzonymi postępowaniami sprawdzającymi, w zakresie określonym w ankiecie bezpieczeństwa osobowego, przeprowadzanie zwykłych postępowań sprawdzających na pisemne polecenie Wójta w odniesieniu do pracowników Urzędu zatrudnionych na stanowiskach i przy pracach związanych z dostępem do informacji stanowiących tajemnicę służbową, wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa - upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową - przekazywanie ich osobom sprawdzanym i zawiadamianie o tym Wójta, organizacja kontroli przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych.
c) z zakresu ochrony danych osobowych
1)pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI), do którego zadań należy:
a) opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa danych osobowych,
b) nadzór nad procesem rejestracji zbiorów danych osobowych,
c) nadzór nad aktualizacją informacji w zbiorach danych osobowych,
d) opracowanie i aktualizacja instrukcji postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych,
e) pomoc przy określaniu indywidualnych zakresów obowiązków i odpowiedzialności osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych,
f) nadzór nad tworzeniem i składowaniem kopii bezpieczeństwa systemów baz danych osobowych,
g) identyfikowanie i przeanalizowanie zagrożeń i ryzyka, na które narażone są dane osobowe, sygnalizowanie Wójtowi Gminy wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych w zakresie przetwarzania i zabezpieczenia zbiorów danych osobowych
h) sygnalizowanie Wójtowi Gminy wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych w zakresie przetwarzania i zabezpieczenia zbiorów danych osobowych .
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) życiorys – curriculum vitae ( z podaniem telefonu kontaktowego),
3) kwestionariusz osobowy
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Wymogi formalne:
1) złożenie wymaganych dokumentów,
2) spełnienie wymogów związanych ze stanowiskiem określonych w punktach I i II.
Ważne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 za zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych, ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych” do dnia 14 sierpnia 2014 roku, w siedzibie Urzędu Gminy Mała Wieś, przy ulicy Jana Kochanowskiego 1, pokój nr 9- sekretariat, do godz. 15.00 lub drogą pocztową na adres urzędu. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej gminy pod adresem: www.malawies.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wyłoniony kandydat do zatrudnienia zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokóle z naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty pozostałych osób będą wydawane przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po tym okresie zostaną zniszczone.
VI. Informacje uzupełniające:
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mała Wieś w m-cu czerwiec 2014r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz Gminy Mała Wieś, tel. 24 2697964 lub osobiście w pokoju nr 10 w godzinach pracy Urzędu.
Mała Wieś, dnia 31 lipiec 2014r.
Wójt Gminy Mała Wieś
Andrzej Barciński
Załączniki:
2.
Oświadczenie o korzystaniu z praw publicznych
3.
Oświadczenie o niekarnalności
4.
Oświadczenie o obywatelstwie
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2014-07-31 13:10:43
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-21 13:02:41
- Liczba odsłon: 7852
- Historia dokumentu: