Urząd Gminy Mała Wieś,
ul.
Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś.
Wójt Gminy Mała Wieś
ogłasza nabór
kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, ochrony informacji niejawnych,
ochrony danych osobowych i ochrony ppoż.
1. Wymagania niezbędne
:
a) wykształcenie wyższe, w
rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, w kierunku adekwatnym do aplikowanego
stanowiska,
b) posiadane
obywatelstwa polskiego lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii
Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na postawie
umów międzynarodowych lub przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej.
c) pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d)
niekaralność za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia
pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
f) nieposzlakowana
opinia,
g) znajomość
regulacji prawnych, a w szczególności:
- ustawy
o samorządzie gminnym,
- ustawy
o ochronie danych osobowych
,
- ustawy
o powszechnym obowiązku obrony RP,
- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy o stanie klęski żywiołowej,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy
o ochronie przeciwpożarowej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność
planowania pracy i koordynacji działań,
b) komunikatywność
oraz umiejętność pracy w zespole,
c) wysoka
kultura osobista,
d) kreatywność,
samodzielność, inicjatywa,
e) znajomość
struktury, infrastruktury i charakterystyki Gminy Mała Wieś,
f) biegła
znajomość obsługi komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizowanie wszelkich
spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego,
wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
b)
organizowanie ochrony informacji
niejawnych w Urzędzie Gminy
oraz pełnienie
funkcji
P
ełnomocnika ds. ochrony informacji
niejawnych
,
c)
realizacja
zadań wynikających z ochrony danych osobowych
w Urzędzie Gminy
oraz pełnienie funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji,
d)
realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony
przeciwpożarowej, współpraca z OSP.
4. Warunki zatrudnienia na stanowisku.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z obsługą
komputera powyżej 4 godzin dziennie, w budynku bezpieczne warunki pracy z
występowaniem barier architektonicznych; praca w budynku zakładu oraz możliwe
prowadzenie czynności poza zakładem.
Pierwsza
umowa o pracę zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia w
przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
5. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011
r. Nr 127, poz. 721, ze zm.), wynosi 0 %.
6. Wymagane dokumenty.
a) List motywacyjny i curriculum vitae (CV).
b) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
i doświadczenie zawodowe.
c) Kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu
stwierdzającego tożsamość i obywatelstwo.
d) Inne
dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
e) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności
do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
f) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
g) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2014 r. poz.1182 z póź.zm.)
h) Oświadczenie o braku przeciwwskazań
zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym konkursem,
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
aplikacyjnych
:
a) Termin: 2015-04-20, Godz:
15:00.
b) Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z
umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko
urzędnicze
ds. zarządzania kryzysowego, obrony
cywilnej, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych i ochrony
ppoż.
”
c) Miejsce:
- osobiście w
godzinach pracy urzędu w sekretariacie Urzędu Gminy w Małej Wsi,
- listownie na adres (decyduje data wpływu do Urzędu
Gminy): Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś.
8. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi komisja konkursowa w dwóch etapach:
I etap
- zapoznanie
się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione
kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów
dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap
-
przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną
powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy
zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Informacje telefoniczne odnośnie naboru:
024 269
79 60
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do
przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o
osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wójt Gminy Mała Wieś
/Zygmunt Wojnarowski/
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-03 10:16:17
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-14 08:47:19
- Liczba odsłon: 7881
- Historia dokumentu: