Urząd Gminy Mała Wieś,
ul.
Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś.
Wójt Gminy Mała Wieś
ogłasza nabór
kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
ds. planowania przestrzennego, dróg i komunikacji w Referacie
rolnictwa, gospodarki komunalnej i inwestycji.
1. Wymagania niezbędne
:
a)
wykształcenie wyższe, w rozumieniu przepisów o
szkolnictwie wyższym,
b)
minimum dwuletni staż pracy na stanowisku
administracyjnym lub biurowym,
c)
posiadane obywatelstwa polskiego lub obywatelstwo
jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych
państw, jeśli ich obywatelom na postawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej.
d)
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych,
e)
niekaralność
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
f)
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej
wymienionym stanowisku,
g)
nieposzlakowana opinia,
h)
znajomość regulacji prawnych z zakresu:
-
ustawy
o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym,
-
ustawy prawo budowlane,
-
ustawy o drogach
publicznych,
-
ustawy o samorządzie
gminnym,
-
ustawy kodeks
postępowania administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe:
a)
umiejętność
planowania pracy i koordynacji działań,
b)
komunikatywność oraz
umiejętność pracy w zespole,
c)
wysoka kultura
osobista,
d)
kreatywność,
samodzielność, inicjatywa,
e)
znajomość struktury,
infrastruktury i charakterystyki Gminy Mała Wieś,
f)
biegła znajomość
obsługi komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)
prowadzenie spraw z
zakresu z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.,
b)
prowadzenie postępowań
administracyjnych w sprawach wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu
terenu, inwestycji celu publicznego,
c)
sporządzanie wypisów
i wyrysów z planu miejscowego oraz studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania gminy,
d)
prowadzenie spraw
związanych z drogami gminnymi, w szczególności dotyczących: zajęcia pasa
drogowego, ewidencji dróg, bieżącego utrzymania dróg, oznakowania.
4. Warunki zatrudnienia na stanowisku.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy z obsługą
komputera powyżej 4 godzin dziennie, w budynku bezpieczne warunki pracy z
występowaniem barier architektonicznych; praca w budynku zakładu oraz możliwe
prowadzenie czynności poza zakładem.
Pierwsza
umowa o pracę zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia w
przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
5. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011
r. Nr 127, poz. 721, ze zm.), wynosi 0 %.
6. Wymagane dokumenty.
a)
List motywacyjny i
curriculum vitae (CV).
b)
Kopie dokumentów
potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
c)
Kopia dowodu
osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość i obywatelstwo.
d)
Inne dodatkowe
dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
e)
Oświadczenie
kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych.
f)
Oświadczenie
kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
g)
Oświadczenie
kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2014 r. poz.1182
z póź.zm.)
h)
Oświadczenie o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym konkursem,
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
aplikacyjnych
:
a)
Termin: 2015-06-30, Godz:
15:00.
b)
Sposób: Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z umieszczonym
imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze
ds. planowania przestrzennego, dróg i
komunikacji.
”
c)
Miejsce:
-
osobiście w godzinach
pracy urzędu w sekretariacie Urzędu Gminy w Małej Wsi,
-
listownie na adres
(decyduje data wpływu do Urzędu Gminy): Urząd Gminy Mała Wieś, ul.
Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś.
8. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi komisja konkursowa w dwóch etapach:
I etap
- zapoznanie
się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione
kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów
dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap
-
przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną
powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy
zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Informacje telefoniczne odnośnie naboru:
024 269
79 60
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do
przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o
osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wójt Gminy Mała Wieś
/Zygmunt Wojnarowski/
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-06-15 14:40:38
- Informacja zaktualizowana przez: Dębska Wanda
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-09 08:23:09
- Liczba odsłon: 7773
- Historia dokumentu: