Mała Wieś , dnia  9. 12.2009 r.

PPR – 341/6/2009

                                     

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

1.      Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:

 

Gmina Mała Wieś , ul. Kochanowskiego 1, 09- 460  Mała Wieś

 

2.      Określenie trybu zamówienia:

 

Przetarg nieograniczony na kwotę poniżej ustalonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006, nr 164 poz. 1163 z późn. zm.)

 

3.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mała Wieś w okresie od  19.12.2009 r do 18. 12. 2011  w zakresie:

 

 - Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

 - Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

 - Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

 - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

 - Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków

 - Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS),

 

Nr zamówienia: PPR – 341 /6//2009

 

4.      Oferty złożyli następujący wykonawcy:

 

1) UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

z siedzibą w Łodzi, ul. Gdańska 132,

Przedstawiciel w Płocku

Ul. Bielska 51

09 – 400 Płock

 

- cena łączna: 52 028 ,00 zł,

Oferta uzyskała następującą ilość punktów w poszczególnych kryteriach:

- cena łączna ubezpieczeń –  59.85 pkt.

- zaakceptowane klauzule dodatkowe –    17.75  pkt,

- oferowane franszyzy i udziały własne –  10.00  pkt.

Łącznie: 87.60  pkt.

 

 

 

 

 

2)    Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.

Inspektorat w Płocku

Ul. Sienkiewicza 6,

09 – 402 Płock

 

- cena łączna: 57.174,00 zł.

 

Oferta uzyskała następującą ilość punktów w poszczególnych kryteriach:

- cena łączna ubezpieczeń –  54.46  pkt.

- zaakceptowane klauzule dodatkowe –   16.00   pkt,

- oferowane franszyzy i udziały własne – 10.00   pkt.

Łącznie: 80.46  pkt.

 

3)       Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

           Biuro Regionalne w Płocku

           09- 402 Płock, ul. Królewiecka 28

 

- cena łączna: 47. 904.00   zł.

 

Oferta uzyskała następującą ilość punktów w poszczególnych kryteriach:

- cena łączna ubezpieczeń –  65    pkt.

- zaakceptowane klauzule dodatkowe - 23 pkt,

- oferowane franszyzy i udziały własne –  10 pkt.

Łącznie:  98.00 pkt.

 

 

  1. Po terminie składania ofert  wpłynęła oferta  firmy Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ul. Sienna 93/4 00 -815 Warszawa

 

 

  1. Wybrana najkorzystniejsza oferta:

 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

           Biuro Regionalne w Płocku

           09- 402 Płock, ul. Królewiecka 28

 

- cena łączna: 47. 904.00   zł.

 

 

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

 

Podstawą wyboru było spełnienie warunków określonych w SIWZ oraz uzyskanie najwyższej łącznej liczby punktów zgodnie z kryteriami określonymi w SIWZ.

 

 

 

                                                                       Wójt Gminy Mała Wieś

                                                                      /- Wojciech J. Zmysłowski /

 

PPR -341/6/2009                                               1.12.2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia:

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mała Wieś w okresie od 19.12.2009 do 18.12.2011”

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mała Wieś, ul. Kochanowskiego 1, 09 – 460 Mała Wieś, woj. Mazowieckie, tel. (024) 269-70-60, fax. (024) 267-78-84,

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malawies. bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mała Wieś w okresie od 19.12.2009 do 18.12.2011

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:

1) Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

        2) Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

3) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

4) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

5) Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

6) Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

7) Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od 19.12.2009 do 18.12.2011, dla ubezpieczenia OC i NNW skazanych oraz pojazdu od 01.01.2010 do 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawca winien:

 

A.      Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

B.       Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

C.       Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

D.      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

E.       Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Jeżeli Wykonawca działa w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem członkostwa w TUW.

 

Wykonawca działający w formie TUW winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia na warunkach zgodnych z ofertą przetargową nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie „spełnia / nie spełnia”.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał. B

2) Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

3) W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW – zał. D.

4) Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na kwotę poniżej ustalonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006, nr 164 poz. 1163 z późn. zm.).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1)  cena łączna ubezpieczenia                              65%

2)  zaakceptowane klauzule dodatkowe              25%

3)  oferowane franszyzy                                     10%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malawies.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Eurobrokers Sp. z o.o. Przedstawicielstwo w Mławie, ul. Żwirki 26, 06 – 500 Mława

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marek Ludwiczak z działającej z pełnomocnictwa zamawiającego firmy Eurobrokers sp. z o.o., Przedstawicielstwo w Mławie, 06 – 500 Mława, ul. Żwirki 26, tel. (023)655-25-87, fax. (023)655-25-90, 0503-09-11-75,

Mail: marek.ludwiczak@eurobrokers.com.pl , od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00

IV.3.4) Termin składania ofert: 09.12.2009 godzina 9.00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,  Sekretariat (pokój nr 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                                                         Wójt Gminy Mała Wieś

                                                                                         /-/ Wojciech  J.Zmysłowski

 

siwz_gmina_mala_wies_2009-2011.pdf

umowa_poprzetargowa.pdf

01._ug_mala_wies.xls

02._przedszk.xls

03._biblioteka.xls

04._sp_mala_wies.xls

05._gimnazjum.xls

06._sp_orszymowo.xls

07._sp_swiecice.xls

08._sp_podgorze.xls

09._sp_dzierzanowo.xls

10._gok.xls

11._gops.xls

12._gzk_mala_wies.xls

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Zajączkowska Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-12-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Zajączkowska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:59:16
  • Liczba odsłon: 587
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9460977]

przewiń do góry