Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Podgórzu
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09 – 460 Mała Wieś, województwo mazowieckie, tel. 024 269 79 60, fax. 024 269 79 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Podgórzu II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia publicznego obejmuje organizację placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Podgórzu. Zakres zamówienia – plac zabaw w Dzierżanowie – działka nr ewid. 86/1 obejmuje: usunięcie starej nawierzchni asfalto – betonowej – 160m2; dostawę i montaż zgodnie z zaleceniami producenta: zestaw zabawowy (wielofunkcyjny) – 1 szt., huśtawka typu bocianie /ptasie gniazdo – 1 szt., karuzela tarczowa– 1 szt., sprężynowiec – 1 szt., huśtawka wagowa na sprężynach – 1 szt., piaskownica z pokrywą przesuwną (wraz z dostawą piasku) – 1 szt.; wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw – 200m2, dostawę i montaż ławki z oparciem – 2szt., dostawę i montaż kosza dla śmieci – 1 szt., dostawę i montaż tablicy z regulaminem – 1 szt., dostawę i montaż ogrodzenia wraz z furtką – 57m. Zakres zamówienia – plac zabaw w Podgórzu – działka nr ewid. 29 obejmuje: dostawę i montaż zgodnie z zaleceniami producenta: zestaw zabawowy (wielofunkcyjny) – 1 szt., huśtawka typu bocianie / ptasie gniazdo – 1 szt., karuzela tarczowa– 1 szt., sprężynowiec – 1 szt., huśtawka wagowa na sprężynach – 1 szt., piaskownica z pokrywą przesuwną (wraz z dostawą piasku) – 1 szt.; wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw – 200m2, dostawę i montaż ławki z oparciem – 2szt., dostawę i montaż kosza dla śmieci – 1 szt., dostawę i montaż tablicy z regulaminem – 1 szt., dostawa i montaż ogrodzenia wraz z furtką – 57m. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200 – 9 Wyposażenie placu zabaw, 45112723 – 9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 45212140 – 9 Obiekty rekreacyjne, 45111200 – 9 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233200 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45112710 – 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni, 45342000 – 6 Wznoszenie ogrodzeń. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015r. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminy składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: · opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5) Wypełniony formularz ofertowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - wyceniony przedmiar. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np.: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 5. Potwierdzenie wniesienia wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kopia dowodu wykonanej operacji. 6. Karty techniczne, zdjęcia, schematy, rysunki poglądowe i rzuty wszystkich urządzeń i zestawów zabawowych zaproponowanych w ofercie. 7. Koncepcje zagospodarowania dla każdego z placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Podgórzu z zaznaczonymi urządzeniami, strefami bezpieczeństwa, nawierzchniami, ogrodzeniem z furtką, ławkami, koszami na śmieci i tablicami z regulaminem. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , b) terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym działania siły wyższej, niekorzystne warunki pogodowe. Zmiana terminu wykonania zamówienia będzie miała formę pisemnego aneksu do umowy podstawowej, c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.malawies.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Termin: do dnia 31.07.2015 godz. 13.00 Miejsce: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09-460 Mała Wieś pokój nr 9 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
WÓJT GMINY
/ZYGMUNT GRZEGORZ WOJNAROWSKI/
dzial_ii_opis_przedmiotu_zamowienia_place_zabaw.pdf
dziel_iii_wzor_umowy_place_zabaw.pdf
koncepcja_dzierzanowo.pdf
koncepcja_podgorze.pdf
mapa_dzierzanowo.pdf
mapa_podgorze.pdf
projekt_dzierzanowo.pdf
projekt_podgorze.pdf
przedmiar_dzierzanowo.pdf
przedmiar_podgorze.pdf
zmiana_ogloszenia.pdf
zmiana_siwz.pdf
informacja_z_otwarcia_ofert_31.07.2015.pdf
ogloszenie_o_wyniku_place_zabaw.pdf
ogloszenie__o_udzieleniu_zamowienia_place_zabaw.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2015-08-25
- Informacja zaktualizowana przez: Kołodziejska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:46:30
- Liczba odsłon: 665
- Historia dokumentu: