Ogłoszenie nr: 559223-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.
Gmina Mała Wieś: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum z terenu Gminy Mała Wieś wraz z opieką podczas dowozu w roku szkolnym 2017 - 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Nazwa projektu lub programu: nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik
zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w
art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):
nie dotyczy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: nie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mała Wieś, krajowy numer identyfikacyjny: 61101575000000 ul. Kochanowskiego 1 09 – 460 Mała Wieś, państwo: Polska, województwo mazowieckie, tel. 024 269 79 60, fax. 024 269 79 61, e-mail: ekolodziejska@malawies.pl
Adres strony internetowej (URL): www.malawies.pl
Adres profilu nabywcy (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tak, www.malawies.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: nie
adres: nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres: Urząd Gminy Małej Wsi,
ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś pokój nr 9 (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne: nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL): nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży do
Szkoły Podstawowej i Gimnazjum z terenu Gminy Mała Wieś wraz z opieką podczas
dowozu w roku szkolnym 2017 - 2018
Numer referencyjny: RGK.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług polegających na dowozie dzieci i młodzieży dojeżdżających do
Szkoły Podstawowej w Podgórzu i do Gimnazjum z Oddziałem Integracyjnym im. Anny
Nakwaskiej w Małej Wsi w roku szkolnym 2017/2018, w okresie od 4 września
2017r. do 22 czerwca 2018r. Podczas dowozu dzieci i młodzież będą miały
zapewnioną opiekę osoby dorosłej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 60100000 – 9 Usługi w zakresie
transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV: -
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: -
Waluta: -
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 04 września 2017r., data zakończenia: 22 czerwca 2018r.
II.9) Informacje dodatkowe: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie uprawnienia w szczególności koncesje, zezwolenie lub licencję do wykonywania (na terenie Polski) transportu drogowego osób, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą z dn. 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2016, poz. 1907 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2017, poz. 128 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe: nie
III.1.2) Sytuacja finansowa
lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe: nie
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe: nie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie
lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: nie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
1. podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
2. podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp
3. podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesje, zezwolenie lub licencję do wykonywania (na terenie Polski) transportu drogowego osób, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą z dn. 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2016, poz. 1907 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2017, poz. 128 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: nie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SIWZ (Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ), 3. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4. Zobowiązanie podmiotu – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: w przypadku nie korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca nie musi załączać go do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w
postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe: nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców: nie dotyczy
Przewidywana minimalna liczba wykonawców: nie dotyczy
Maksymalna liczba wykonawców: nie dotyczy
Kryteria selekcji wykonawców: nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Umowa ramowa będzie zawarta: nie dotyczy
z kilkoma wykonawcami: nie dotyczy
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: nie dotyczy
Należy wskazać elementy,
których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: nie
Aukcja jednoetapowa: czas trwania: nie
Aukcja wieloetapowa:
Etap nr … czas trwania etapu: …
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Termin płatności faktur |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: nie
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: nie
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): nie
Informacje dodatkowe: nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego: nie dotyczy
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie
Wstępny harmonogram postępowania: nie
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: nie
Informacje dodatkowe: nie
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: nie
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie
Informacje dodatkowe: nie
IV.4) Licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: nie
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: nie
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: nie
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: nie
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: nie
Licytacja jednoetapowa: czas trwania etapu: nie
Licytacja wieloetapowa: nie
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: nie
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: nie
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: nie
Informacje dodatkowe: nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający zgodnie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do zawartej umowy: 1) zmiana wartości zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2. Poza zmianami określonymi wyżej, zamiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) wskazanych w art. 144 ustawy PZP, które nie zostały wymienione w Rozdziale XVIII pkt. 1 SIWZ, 2) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji
o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): nie
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym (jeśli dotyczy): nie
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04.08.2017r., godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody: nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: nie
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: nie
Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży - SIWZ
Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży - Dział II Opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży - Dział III Wzór umowy
Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży - Załączniki do SIWZ - wersja edytowalna
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2017-09-28
- Informacja zaktualizowana przez: Kołodziejska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:43:43
- Liczba odsłon: 618
- Historia dokumentu: