Gmina Mała Wieś: Dostawa energii elektrycznej dla Gmina Mała Wieś
na okres od 01.01.2018 do 31.12.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
Nazwa projektu lub programu:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych:
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik
zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w
art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający:
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania:
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Enmedia Sp. z o.o., ul. Hetmańska 26/3, 60-252 Poznań, Tel. 61 624 74 58/59, Aleksandra Adamska, na podstawie Pełnomocnictwa z dnia 12.10.2017 r.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających:
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mała
Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 61101575000000, ul. ul.
Kochanowskiego 1 , 09460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 24 269 79 76, e-mail ekolodziejska@malawies.pl, faks 24 269 79 61.
Adres strony internetowej (URL): https://malawies.bip.org.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne (jeżeli dotyczy):
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://malawies.bip.org.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
https://malawies.bip.org.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Enmedia Sp. z o.o., ul. Hetmańska 26/3, 60-252 Poznań,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii
elektrycznej dla Gmina Mała Wieś na okres od 01.01.2018 do 31.12.2019
Numer referencyjny: RGK.271.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów
wymienionych w Załączniku nr 1 w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2019 r. i
wynosi dla zamówienia podstawowego: 361 788 kWh. 2. Szczegółowy zakres
zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki
dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży
energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej
odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220, 791 z późn.
zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w
szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych
zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią
elektryczną (Dz. U. z 2013, poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone
na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem
Systemu Dystrybucyjnego. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonanie czynności
wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy sprzedaży
energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w
postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 5.1. Powiadomienia właściwego
Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii
elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii
elektrycznej. 5.2. Złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas
obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie
usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia
oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i
świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w
trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej
zawartych w Załączniku nr 1 do Umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów
zawartym w Załączniku nr 1 do Umowy. 5.3. Uzyskania w razie potrzeby od
dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie
obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży
energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, bądź umowy sprzedaży
energii elektrycznej. 5.4. Reprezentowania Zamawiającego przed właściwym
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów
Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o
zawarcie umowy dystrybucyjnej. 5.5. Reprezentowania Zamawiającego przed
Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o
świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej
umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego. 5.6. Wystąpienia do
Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę nabywcy, odbiorcy,
płatnika, danych adresowych ppe, grupy taryfowej, mocy umownej dla punktów
poboru energii elektrycznej określonych w załączniku nr 1 do umowy podczas
realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego. 5.7. Reprezentowania
Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub
Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany
Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do Umowy. 6. Obowiązujące
umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii
elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr
1 do SIWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów
PPE znajduje się w kolumnie „Okres obowiązywania obecnej umowy”. 7. W
Załączniku nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry (grupa taryfowa),
które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w
trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 8. W toku realizacji
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej
ilości zakupionej energii, w zakresie do ± 30% względem ilości określonej w
ust. 1.1 niniejszego paragrafu. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu
pierwszym, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia
należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości zakupionej
energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z
zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem
opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach
określonych w niniejszej umowie o nie więcej niż 30% ilości zamówienia
podstawowego. Szacunkowa ilość energii z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 470
324 kWh. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania
nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na
dostawę energii elektrycznej do ppe określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi
skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z
tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez
Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa
opcji w określonym przez niego zakresie.
II.5) Główny kod CPV: 00900000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09300000-2 |
09310000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220, 791 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp oraz informacji zawartych w Załączniku nr 4 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia dokumentu - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Dokument, o którym mowa w pkt 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, o którym mowa w pkt 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępując je dokumentami zawierającymi odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 6. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zapisu zdania poprzedniego o nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje na adres Pełnomocnika Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 8. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o których mowa w Ogłoszeniu dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji
zawartych w Załączniku nr 4 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie
krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia dokumentu - koncesji,
wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energią
elektryczną; 2. Dokumenty, o których mowa w Ogłoszeniu składane są w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: Nie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: Nie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. (Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w sekcji III 4 i 5 Ogłoszenia. 5.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa Ogłoszeniu w sekcji III 4., 5., 7., za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Ogłoszeniu w sekcji III 4., 5., 7., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. Dokumenty, o których mowa w Ogłoszeniu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o których mowa w Ogłoszeniu dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. Pełnomocnictwo, składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje wprowadzanie zmian w zawartej umowie, w zakresie:
1.1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie: a. zmiany
ceny jednostkowej energii elektrycznej netto za 1 kWh wyłącznie w przypadku
ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o
kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki, b. zmiany ilości punktów poboru energii
wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru
energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, podwójnego
fakturowania w szczególności w przypadku świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej
na danym ppe przez innego Sprzedawcę, budowy nowych punktów poboru, zmiany
stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie nabywcy, odbiorcy, płatnika w
szczególności przeniesienia praw i obowiązków związanych z obiektem, przy
którym znajduje się dane ppe, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych
uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia
punktu poboru przez Zamawiającego, c. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
wynikającej: d. ze zmiany ceny jednostkowej za 1 kWh brutto wynikającej z
ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii
podatkiem akcyzowym, e. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej
do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych
od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy,
przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów
kompleksowych/sprzedaży, f. zmiany grup taryfowych, g. regulacji prawnych
wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmiany
umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. h. zmiany nr konta, na
które Zamawiający winien przelewać wynagrodzenie Wykonawcy i. oznaczenia danych
dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 1.2. Zgodnie z art. 142 ust. 5
ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w
umowie dotyczących wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a.
stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za
pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę, c. zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne. 2. Inicjatorem dokonania istotnych zmian w umowie jest Zamawiający.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający
może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-11-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski - zgodnie z zapisami pkt
9.5. SIWZ
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
SIWZ
Załącznik_nr_1 - opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy
Załącznik nr 3 do siwz - Formularz oferty
Załącznik nr 4 do siwz- Oświadczenia
Załącznik nr 5 do siwz -Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2017-11-27
- Informacja zaktualizowana przez: Kołodziejska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:41:22
- Liczba odsłon: 724
- Historia dokumentu: