Gmina Mała Wieś prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej Wsi.

Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej Wsi

Odnośnik do "Ogłoszenia o zamówieniu" w Biuletynie Zamówień Publicznych: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d95e35-f3d0-c344-f7b5-f60001f0dd58
 
Odnośnik do strony postępowania na MiniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d6410b85-2bd9-4d98-a4f3-de2a2cef188b
 

Termin składania ofert: 2021-08-24 10:00

Miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP na elektroniczna skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Mała Wieś. Na miniPortalu Urzędu Gminy Mała Wieś wykonawca znajdzie opublikowany formularz postępowania oraz może zaszyfrować ofertę. Cały proces szyfrowania odbywa się na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/

Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 13:00

Termin związania ofertą: 2021-09-22

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 8796026]

przewiń do góry