Ogłoszenie nr: 627869-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.
Gmina Mała Wieś: Dostawa oleju
napędowego na potrzeby Gminy Mała Wieś w 2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
Nazwa projektu lub programu:
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych:
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik
zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w
art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający:
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania:
Nie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających:
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy
wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mała
Wieś, krajowy numer identyfikacyjny: 61101575000000 ul. Kochanowskiego 1 09 –
460 Mała Wieś, państwo: Polska, województwo mazowieckie, tel. 024 269 79
60, fax. 024 269 79 61, e-mail: ekolodziejska@malawies.pl
Adres strony internetowej (URL): www.malawies.bip.org.pl
Adres
profilu nabywcy (jeżeli dotyczy):
Adres strony internetowej, pod którym
można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są
ogólnie dostępne (jeżeli dotyczy):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do
dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL):
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Tak
www.malawies.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie:
Nie
adres:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób: Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej – za
pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada
2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście
lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci
elektronicznej.
Adres: Urząd
Gminy Małej Wsi, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś pokój nr 9
(Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL):
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy
Mała Wieś w 2018r.
Numer referencyjny: RGK.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert
częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielania łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju napędowego
na potrzeby Gminy Mała Wieś w 2018r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SIWZ. Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy, stanowiącym Rozdział III niniejszej SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 09134100
– 8 Olej napędowy
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku
umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub
dniach:
lub
data
rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.12.2018r.
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi dotyczącą przedmiotu zamówienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne (Dz.U. z 2017r. poz. 220 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe: nie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku. Zamawiający uzna warunek za
spełniony na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie
lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust.
1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji:
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
NIE
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1.
Aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami ciekłymi dotycząca przedmiotu zamówienia, wydana zgodnie z ustawą z
dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017r. poz. 220 z późn.
zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: Nie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: Nie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) -
III.6)
1. wypełniony Formularz ofertowy
(Załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt.
1 SIWZ (Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ), 3. Pełnomocnictwo potwierdzające
uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli
nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty
pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej
notarialnie,
4. Kopię gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie
niż pieniądz (oryginał dokumentu należy dołączyć oddzielnie). W przypadku gdy Wykonawca
wniesie wadium w pieniądzu, winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu
na rachunek Zamawiającego. Dołączone kopie dokumentów winny być poświadczone za
zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5.
Zobowiązanie podmiotu – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Uwaga: w przypadku nie korzystania z zasobów innych
podmiotów Wykonawca nie musi załączać go do oferty.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc
złotych 00/100 groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może
być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.
359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku
Spółdzielczym w Małej Wsi nr rachunku 54 9006 0007 0000 0215 2000 0430 z
dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGK.271.12.2017. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania
środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w
Rozdziale X pkt. 3 SIWZ, przed upływem
terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej
jako ostateczny termin składania ofert). 5. Dowód wniesienia wadium w formie: 5.1.
pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium załączyć do
oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu załączyć oddzielnie, a jego
kopię dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać
bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie
związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty
wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, zatrzymania oraz o zaliczenia na poczet
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. Konsorcjum,
wspólnicy spółki cywilnej), w gwarancji lub poręczeniu, jako Wykonawcy winni
być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum bądź wspólnicy spółki cywilnej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informację na
temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu:
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników
umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów: Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych
informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego
systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Należy
podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku
aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej: nie
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne:
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie
oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w
tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny
opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w
tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Czas trwania etapu:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną
wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie art. 144 ust. 1 ustawy PZP
przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do zawartej umowy: 1)
zmiana wartości zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
(VAT). 2. Poza zmianami określonymi wyżej, zamiany postanowień umowy będą mogły
nastąpić w następujących przypadkach:
1) wskazanych w art. 144 ustawy PZP, które nie zostały wymienione w Rozdziale
XVIII pkt. 1 SIWZ, 2) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 3) zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. 3. Wszelkie zmiany i
uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym (jeśli
dotyczy):
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.12.2017 r., godzina: 13:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody: nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie
Dział II - Opis przedmiotu zamówienia
Załączniki do SIWZ - wersja edytowalna
UWAGA ZMIANA SIWZ:
Załączniki do SIWZ wersja edytowalna - Po zmianie
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2017-12-15
- Informacja zaktualizowana przez: Kołodziejska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:40:50
- Liczba odsłon: 765
- Historia dokumentu: