Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Mała Wieś w 2021 r.

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób:
    Oferta na: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Mała Wieś w 2021 r.
    Nie otwierać przed dniem 16.12.2020 r. roku do godz. 14.15
  2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Małej Wsi, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś Biuro Podawcze do dnia 16.12.2020 r. do godz. 14.00.
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  4. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 ustawy PZP.
  5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Małej Wsi, ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś - Sala Konferencyjna - dnia 16.12.2020 r. o godz. 14.15.

      W dniu 22.12.2020 r. opublikowano Informację z otwarcia ofert podstawowych

      W dniu 22.12.2020 r. opublikowano Informację z otwarcia ofert dodatkowych

      W dniu 22.11.2020 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty  

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9461060]

przewiń do góry