ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_-_uslugi_dowozu.doc

zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_dowoz.doc
zmiana_w_dziale_ii_opis_przedmiotu_zamowienia_11.08.10.doc
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_11.08.2010.doc

USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA I ODWOŻENIA DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY MAŁA WIEŚ WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS DOWOZU W ROKU SZKOLNYM  2010 – 2011


Numer ogłoszenia: 246346 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Małej Wsi , ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 269 79 76, faks 024 269 79 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malawies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA I ODWOŻENIA DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY MAŁA WIEŚ WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS DOWOZU W ROKU SZKOLNYM 2010 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi - dowóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej w Podgórzu i do Gimnazjum w Małej Wsi codziennie we wszystkie dni nauki szkolnej , w okresie od 1 września 2010 roku do 24 czerwca 2011 roku . Podczas dowozu dzieci i młodzież będą miały zapewnioną opiekę osoby dorosłej . Wykonanie usługi przewiduje: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży do szkoły podstawowej i gimnazjum z terenu Gminy Mała Wieś wraz z opieką podczas dowozu w roku szkolnym 2010 - 2011 1.trasa Cieśle- Kępa Polska- Zakrzewo Kościelne - Podgórze- Rakowo- Drwały - Brody Duże - Gimnazjum w Małej Wsi 2. trasa Chylin - Kępa Polska - Zakrzewo Kościelne - Podgórze - Brody Duże - Gimnazjum w Małej Wsi 3. trasa Chylin Szkoła Podstawowa - Brody Duże - Szkoła Podstawowa w Podgórzu 4. trasa Szkoła Podstawowa w Podgórzu - Drwały - Rakowo- Szkoła Podstawowa w Podgórzu Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia 1.09.2010 r. do dnia 24.06.2011r we wszystkie dni nauki szkolnej . Dzieci należy dowieźć do szkół przed godziną 8.00. Powrót w godzinach 12.45 -15.00 . Wymagania jakościowe i materiałowe: 1)Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, d) o odpowiedniej liczbie miejsc siedzących do wymagań danej trasy. 3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu, 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów, Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b)sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezbędnego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; c) wizyty miejsca realizacji usług i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka usług, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o k torych mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy - Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

<!--[if !supportLists]-->o        <!--[endif]-->Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt1 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli wykonawca wykaże,że posiada aktualna koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem.

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

<!--[if !supportLists]-->o        <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt2 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego dokumentu według Załącznika nr 4 do SIWZ

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

<!--[if !supportLists]-->o        <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

<!--[if !supportLists]-->o        <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuna podstawie - art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o osobach które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia złożonego według załącznika nr 6 do SIWZ

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

<!--[if !supportLists]-->o        <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty jakie muszą być dołączone do oferty. 1.Wypełniony formularz ofertowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2 Załącznik Nr 6 do SIWZ Oświadczenie o osobach które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Załącznik Nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , b) ustaniem stosunku pracy, innej formy zatrudnienia lub wykonywanej pracy, c) innymi okolicznościami uniemożliwiającymi wykonywanie przez daną osobę dotychczasowych czynności ( np.: zmiana stanowiska, zakresu dotychczasowych czynności, choroba, inna nieobecność itp.) d) zmiana autobusu ( autobusy którymi wykonawca realizuje usługę dowóz dzieci i młodzieży do szkół nie spełniają warunków bezpieczeństwa). d) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malawies.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego,09-460 Mała Wieś pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, pok. nr 7 (sekretariat )w godzinach pracy urzędu poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7.00 do 15.00 środa w godz 8.30 -16.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Wójt Gminy Mała Wieś

/-/ Wojciech J. Zmysłowski

siwz_-_uslugi_w_zakresie_dowozenia_i_odwozenia.doc

dzial_ii_-_opis_przedmiotu_zamowienia_uslugi_dowozu_2010-2011.doc

dzial_iii_-_wzor_umowy_dowoz_dzieci.doc

zalacznik_nr_1_do_umowyuslugi_w_zakresie_dowozenia__i_odwozenia.doc

 


 



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9460943]

przewiń do góry