ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_-_uslugi_dowozu.doc
zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_dowoz.doc
zmiana_w_dziale_ii_opis_przedmiotu_zamowienia_11.08.10.doc
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_11.08.2010.doc
USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA I ODWOŻENIA DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY MAŁA WIEŚ WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS DOWOZU W ROKU SZKOLNYM 2010 – 2011
Numer ogłoszenia: 246346 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Małej Wsi , ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 269 79 76, faks 024 269 79 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malawies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA I ODWOŻENIA DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY MAŁA WIEŚ WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS DOWOZU W ROKU SZKOLNYM 2010 - 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi - dowóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej w Podgórzu i do Gimnazjum w Małej Wsi codziennie we wszystkie dni nauki szkolnej , w okresie od 1 września 2010 roku do 24 czerwca 2011 roku . Podczas dowozu dzieci i młodzież będą miały zapewnioną opiekę osoby dorosłej . Wykonanie usługi przewiduje: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży do szkoły podstawowej i gimnazjum z terenu Gminy Mała Wieś wraz z opieką podczas dowozu w roku szkolnym 2010 - 2011 1.trasa Cieśle- Kępa Polska- Zakrzewo Kościelne - Podgórze- Rakowo- Drwały - Brody Duże - Gimnazjum w Małej Wsi 2. trasa Chylin - Kępa Polska - Zakrzewo Kościelne - Podgórze - Brody Duże - Gimnazjum w Małej Wsi 3. trasa Chylin Szkoła Podstawowa - Brody Duże - Szkoła Podstawowa w Podgórzu 4. trasa Szkoła Podstawowa w Podgórzu - Drwały - Rakowo- Szkoła Podstawowa w Podgórzu Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia 1.09.2010 r. do dnia 24.06.2011r we wszystkie dni nauki szkolnej . Dzieci należy dowieźć do szkół przed godziną 8.00. Powrót w godzinach 12.45 -15.00 . Wymagania jakościowe i materiałowe: 1)Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, d) o odpowiedniej liczbie miejsc siedzących do wymagań danej trasy. 3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu, 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów, Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b)sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezbędnego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; c) wizyty miejsca realizacji usług i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka usług, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o k torych mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy - Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt1 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli wykonawca wykaże,że posiada aktualna koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem.
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt2 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego dokumentu według Załącznika nr 4 do SIWZ
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuna podstawie - art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o osobach które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia złożonego według załącznika nr 6 do SIWZ
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy - Pzp według załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty jakie muszą być dołączone do oferty. 1.Wypełniony formularz ofertowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2 Załącznik Nr 6 do SIWZ Oświadczenie o osobach które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Załącznik Nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , b) ustaniem stosunku pracy, innej formy zatrudnienia lub wykonywanej pracy, c) innymi okolicznościami uniemożliwiającymi wykonywanie przez daną osobę dotychczasowych czynności ( np.: zmiana stanowiska, zakresu dotychczasowych czynności, choroba, inna nieobecność itp.) d) zmiana autobusu ( autobusy którymi wykonawca realizuje usługę dowóz dzieci i młodzieży do szkół nie spełniają warunków bezpieczeństwa). d) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malawies.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego,09-460 Mała Wieś pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, pok. nr 7 (sekretariat )w godzinach pracy urzędu poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7.00 do 15.00 środa w godz 8.30 -16.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Mała Wieś
/-/ Wojciech J. Zmysłowski
siwz_-_uslugi_w_zakresie_dowozenia_i_odwozenia.doc
dzial_ii_-_opis_przedmiotu_zamowienia_uslugi_dowozu_2010-2011.doc
dzial_iii_-_wzor_umowy_dowoz_dzieci.doc
zalacznik_nr_1_do_umowyuslugi_w_zakresie_dowozenia__i_odwozenia.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Zajączkowska Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-27
- Informacja zaktualizowana przez: Zajączkowska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:59:12
- Liczba odsłon: 741
- Historia dokumentu: