ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia-ubezpieczenie.doc
zawiadomienie_o__wyborze_oferty_-_ubezpieczenie_gminy_6.12.2011.doc
zmiana_termin_skladania_ofert_5.12.2011_godz.10.00.doc
Mała Wieś: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mała Wieś w okresie od 19.12.2011 do 18.12.2014
Numer ogłoszenia: 396736 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Małej Wsi , ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 269 79 76, faks 024 269 79 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malawies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mała Wieś w okresie od 19.12.2011 do 18.12.2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1)Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3)Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, 4)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5)Ubezpieczenie szyb od stłuczenia 6)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, 7)Ubezpieczeń komunikacyjnych ( OC,NNW,AC/KR,ASS) Zamówieniem obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1.Urząd Gminy w Małej Wsi, ul. Kochanowskiego1, 09-460 Mała Wieś, 2.Samorządowe Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym, ul. Warszawska 53, 09-460 Mała Wieś, 3.Gminna Bibliotek Publiczna w Malej Wsi, ul.Płońska 2,09-460 Mała Wieś 4.Szkoła Podstawowa im. W.H. Gawareckiego w Małej Wsi, ul. J. Kochanowskiego 17, 09 -460 Mała Wieś, 5. Gimnazjum im. A. Nakwaskiej w Małej Wsi, ul. Kochanowskiego 17, 09 - 460 Mała Wieś, 6.Szkoła Podstawowa im. Marszałka J. Piłsudskiego w Orszymowie, 09-460 Mała Wieś, 7.Szkoła Podstawowa w Święcicah, 09-460 Mała Wieś, 8. Szkoła Podstawowa w Podgórzu,09-460 Mała Wieś, 9. Szkoła Podstawowa w Dzierżanowie, 09-460 Mała Wieś, 10. Gminny Ośrodek Kultury, ul. Płońska 2,09-460 Mała Wieś, 11.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul.Kochanowskiego1,09-460 Mała Wieś, 12.Gminny Zakład Komunalny, ul. Kochanowskiego1,09-460 Mała Wieś Miejsca ubezpieczenia: Wskazane wyżej siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego oraz inne lokalizacje wskazane w wykazach budynków ( załącznik A SIWZ - każdej jednostki)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt. 6 lub 7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt1 ustawy - Pzp według załącznika B do SIWZ
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.2 pkt1 ustawy - Pzp według załącznika B do SIWZ
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp według załącznika B do SIWZ
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp według załącznika B do SIWZ
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy - Pzp według załącznika B do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik B do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści wzoru umowy poprzetargowej (Załącznik D do SIWZ). 3.Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń na warunkach niniejszej oferty nie będzie się wiązało z nabyciem członkostwa w TUW - załącznik E do SIWZ 4. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie jest to osoba wskazana w KRS jako osoba umocowana do składania oświadczeń woli, pełnomocnictwo winno określać zakres umocowania, 5. Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia. 5) Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub też zdolności finansowych niezbędnych do wykonania zobowiązania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - zaakceptowane klauzule dodatkowe - 25
- 3 - oferowane franszyzy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malawies.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 ,09-460 Mała Wieś pok. nr 3. w godz. pracy urzędu 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś, pok. nr 7 sekretariat w godzinach pracy urzędu poniedziałek - piątek 7.00 -15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zatwierdził Wójt Gminy Mała Wieś
siwz_gmina_mala_ubezpieczenie.doc
umowa_przetargowa_ppr-272-16-2011.doc
W sekcji IV.4.4 poprawiono godz. składania ofert - 10:00
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Zajączkowska Ewa
- Data udostępnienia w BIP: 2021-07-13 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Kołodziejska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-13 14:59:06
- Liczba odsłon: 836
- Historia dokumentu: